Menu strony

Ćwiczenia kulturysty w sezonie letnim – jakie ćwiczenia będą najlepsze?

Chociaż wprawiony kulturysta jest świadom, że treningi należy wykonywać regularnie przez cały rok, poszczególne pory roku rządzą się swoimi prawami. Warto dobrać swój plan treningowy do otaczającej nas aury i panujących w danej chwili warunków, ponieważ to skutkuje lepszymi rezultatami i umiarkowanym zmęczeniem organizmu.

W drugiej połowie roku, gdy wzrasta zapotrzebowanie organizmu na energię i dieta przebiega trochę odmiennie niż w sezonie letnim, warto postawić na trening ogólnorozwojowy, który pozwoli osiągnąć odpowiednią wagę oraz wytrenować kondycję. Ćwiczenia złożone nadzwyczajnie wpływają na ogólne ukształtowanie sylwetki, zredukowanie tkanki tłuszczowej i wstępne wypracowanie mięśni. Letni skwar to natomiast idealny czas na ćwiczenia izolowane, tzn. takie, które angażują tylko jedną grupę mięśni. Trening tego typu pozwala osiągnąć wymarzoną rzeźbę wybranej części ciała przy stosunkowo niewielkim wysiłku. Jeżeli latem nie masz ochoty pocić się na siłowni, ćwiczenia izolowane będą dla Ciebie najlepszym wyjściem. Pragniesz dowiedzieć się więcej? Przeczytaj stronę
ćwiczenia na siłowni
Częstym błędem – w szczególności w męskim gronie osób ćwiczących kulturystykę, jest skupianie sił na górnych częściach ciała. Ćwiczymy barki, plecy i kark, a przecież trening nóg jest równie istotny. Zobacz . W przypadku ćwiczeń izolowanych możemy wyróżnić ćwiczenia (www.gabinetfizjopunkt.pl/terapia.html) ud i pośladków oraz ćwiczenia łydki. Rzecz jasna, jest to wyłącznie uproszczony podział na poszczególne części ciała, jednak skuteczny izolowany trening nóg koncentruje się na dokładnie wskazanych mięśniach.


Kolejne tematy

kaligrafia dla najmłodszych

Dzieci w szkole
Nauka pisania dla dzieci jest często dużym problemem. Aby ją ułatwić, warto robić ćwiczenia ruchowe oraz przygotowywać dziecko do zapoznawania liter.Z poniższego tekstu nauczycie się jak praktykować z najmłodszymi, aby byli dobrze przystosowani do nauki w szkole.

Dużą zaletą sezonu letniego jest to, że ćwiczenia można wykonywać praktycznie wszędzie. Osobom stawiającym pierwsze kroki w kulturystyce polecane są specjalistyczne urządzenia na siłowni, gdyż ograniczają one możliwości ruchowe i w ten sposób minimalizują ryzyko wystąpienia kontuzji, natomiast osoby bardziej doświadczone mogą bez obaw wykonywać ćwiczenia (zobacz rehafit.org/oferta/masaz/) w plenerze – co w przypadku pięknej pogody może stać się skuteczną mobilizacją do treningu. Przy okazji poprawimy za darmo odcień skóry, a nie od dziś wiadome jest, że piękna, brązowa opalenizna znakomicie podkreśla kształt mięśni, jak i całość wysportowanej, kulturystycznej sylwetki.
18/10/18, 07:14:01